دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مرد

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Downoad New Music Pouya Bayati Called Mard

ترانه سرا : پویا بیاتی | آهنگساز : پویا | تنظیم کننده : معین راهبر

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مرد دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مرد دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مرد Pouya Bayati Adame Va Nafasesh

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مرد

متن آهنگ پویا بیاتی به نام مرد

من دلم میگیره اما
دلخوشی های تو کم نیست فکر تو باید نباشم
فکر تو دست خودم نیست

 غصه دنیامو بغل کرد هرجا اسمتو آوردم
یک شبه رفتی ولی من

 من شبی صد بار مردم

غم تنهاییمو هر شب به درو دیوار گفتم
دنیا ابری شد به حالم , از تو هر بار گرفتم

 غم تنهاییمو هر شب به درو دیوار گفتم
دنـــیـــا ابـــری شــد بــه حــالــم

 از تـــو هـــر بـــار گـــفـــتــم
قلب من از تو همون که رفتو ترکش میخاد
جای من نیستی ببینی
بی تو بودن مرد میخاد
جای من نیستی بفهمی خودمو اثیر کردم
تو ساعتی که تو رفتی من یه عمره گیر کرده غم تنهاییمو هر شب
به درو دیوار گفتم

 دنیا ابری شد به حالم
از تو هربار گفتم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: